divendres, 24 de maig del 2013

Compromís et necessita! Ajuda a fer #MésCompromís




A Compromís tenim una nova manera de fer política. Ni ens repartim sobres ni ens condonen deutes els bancs que després rescatem amb diners públics. Només depenem de tu. De persones organitzades solidàriament. De persones que unides ho poden tot. De persones que rescaten persones. Som peixos menuts volem menjar-nos el gran.

Per això ens volen fer callar. Et volen fer callar. No ho permetes. Fes-te adherit/da.Fes una aportació econòmica. Tens moltes possibilitats a triar.
Un aleteig d’una papallona en Mèxic pot alçar un huracà a la Xina. Si entre tots i totes aportem el nostre granet d’arena, podrem fer possible l’impossible.
Fem #MésCompromís! ;)


1 comentari:

Anònim ha dit...

a tu t'agradaria que m'identificara, i a mi m'agradaria que me tocara la loteria. Els dos anem a quedar servits.
Toni el del cantó (no el botifarrero, ni el miciano) diu en una "entrebestia" que el PAU publica


¿Y se imagina negociando para que gobierne Compromís?

Yo como valenciano lo lamentaré. Creo que un gobierno de Compromís es lo que menos necesita la Comunidad Valenciana para cambiar. Es un partido nacionalista pero sobre todo es una estrategia de comunicación vacía. Atacaba la utilización de la televisión pero luego entra en la televisión y evita que yo debata en la televisión. Ataca entrar en las cajas pero entra también. Es ese partido 'outsider' que se queja de todo pero cuando llega al sistema lo ocupa y se siente muy cómodo. Es de los pocos partidos de la Comunidad Valenciana con el que no me veo negociando. Somos prácticamente opuestos. Sería como gobernar con Esquerra Republicana.

Ise tio no es més burro perque no santrena, ara, encara son mes burros el que es creuen el que diu. I si PAU fora el UPyD d'Albalat???